ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،  زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی باشگاه رئال مادرید فصل آینده به شهرک ورزشی والدبباس بازخواهد گشت. روزنامه مارکا به گزارش ال کنفیدنسیال به این نکته اشاره کرده که زین الدین زیدان فصل آینده هدایت یکی از سه تیم جوانان رئال مادرید را در دست خواهد گرفت تا بدین ترتیب بتواند تجربیات مربیگری اش را تکمیل کند.

به علاوه فلورنتینو پرس در نظر دارد تا او را به خدمت بگیرد تا در صورتی که ژوزه مورینیو در پایان فصل جاری با رئال نماند، با حضور زیدان، راه برای روی کار آمدن یک مربی جدید و مناسب آسان تر شود.

این فصل لوئیس میگل رامیس، فرناندو مورینتس و تریستان سلادور سرمربی سه تیم جوانان رئال مادرید هستند.  و این در حالی است که این روزها مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا تمایل خود برای همکاری با فرناندو مورینتس را ابراز کرده اند ولی سران رئال هم تمایلی به از دست دادن اوندارند.

درحال حاضر زیدان گهگداری با برخی از تیم های پایه ای که فرزندانش در آن توپ می زنند همکاری می کند.لوکا فرزند زی زو در تیم کادته بی توپ می زند و انزو بازیکن تیم جوانان بی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان